Hiring

The Greenhouse Gas Management Institute (GHGMI) is a growing nonprofit with a mission to enable meaningful climate action by growing and supporting a global community of experts and institutions.


No positions are open at this time.


Request for Proposals | Solicitud de propuestas

GHGMI, en representación de la Unidad de Cambio Climático del Ministerio de Medio Ambiente y Recursos Naturales de El Salvador, convoca a 3 (tres) profesionales para el proyecto: Desarrollo e institucionalización de un marco para el seguimiento de las acciones de la NDC y mejora de la plataforma nacional de reporte de la NDC. Reportando directamente al Jefe de la Unidad de Cambio Climático del Ministerio de Medio Ambiente y Recursos Naturales, estos puestos liderarán la implementación del proyecto en El Salvador, con el apoyo de la Iniciativa para la Transparencia de la Acción Climática. Para más detalles sobre el proceso de solicitud, consulte los siguientes enlaces.

(GHGMI, acting for the Climate Change Unit within the Ministry of Environment and Natural Resources of El Salvador, is inviting applications for 3 (three) professionals for the project: Desarrollo e institucionalización de un marco para el seguimiento de las acciones de la NDC y mejora de la plataforma nacional de reporte de la NDC. Reporting directly to the Head of the Climate Change Unit at the Ministry of Environment and Natural Resources, these positions will lead the project’s implementation in El Salvador, with support from the Initiative for Climate Action Transparency Initiative. For comprehensive details on the application process, please refer to the provided links below.)